5.1.20

Του ντεκαπαζ το balayage


Θα μπω κατευθειαν στο ψητό
Σου έκαψαν το μαλλί στο κομμωτήριο, στο σπίτι, στο γραφείο ή όπου αλλού βολευονται? Πριν αρχισεις να κλαις σαν τριχρονο (εγω πάντως κλαίω) δες πως διορθωνεται λιγακι η κατάσταση
Πριν δεκα χρονια μια κομμώτρια (καλη της ωρα οπου κι αν ειναι :) ) μου εκαψε με ντεκαπαζ τα μεχρι τη μεση μεταξενια μαλλακια μου. Έμεινα με ποντικοουρες, ξανθοπορτοκαλοκοκκινο κεφαλι και φυσικα τουφακια διασπαρτα γυρω στα 5εκ. απο οπου κοπηκαν τα ξανοιγμενα μαλλια. Αφου με διαβεβαιωσε οτι δεν ειναι δικο της λαθος ετρεχα στους γιατρους μπας κι έχω καμια παλαβη δερματολογικη παθηση και μεινω κουρούπα. Φυσικα οι δερματολογοι ηταν καθετοι. Δεν ειχα κατι παθολογικό.
Επειδη δεν μου ειχε ξανασυμβει ποτε κατι παρομοιο δεν καταλαβα αμεσως το μεγεθος της ζημιας ουτε με τι ειχα να κανω. Απλωνα πανω τονους μαλακτικης και εβγαινα έτσι εξω να μην φαίνονται σαν ξεφτια. Τα χτενιζα βρεγμένα (μεγαλο ντοντ μιας και κοβονταν ακομα πιο ευκολα) τα αφησα όπως ηταν με την ελπιδα πως θα συνελθουν μαγικα.
Περασε ενας μηνας κι εγω να βλεπω τις τουφες στο χερι μεχρι να αποφασισω να κανω κατι δραστικο.
Το πρωτο πραγμα που εκανα με πονο ψυχής ηταν να κουρεψω τα μαλλια μου ενα κοντο καρέ. Αμέσως καθαρισαν απο τα νουντλς που ειχα για μαλλιά.
Δοκιμασα ενα σωρο προιοντα. Σαν το ελαιολαδο με το αυγουλακι δεν θα βρεις πουθενα. Τα ενυδατωσε, τα γυάλισε και  συμμαζεψε τα ασυμμάζευτα.
 Περασα απο πανω μια φυτικη βαφη σε καστανο χρωμα να μην ειμαι τρικολορε. Το μεγαλυτερο προβλημα ειχε λυθει μιας και τα πολυ καμμένα μαλλια ειχαν παει περίπατο. Με πολλη υπομονη τυπου "τα μακραινω τα ξανακοβω" έφτασα ενα χρονο μεταμετα (ξερω, ξέρω είναι πολυς καιρός) να εχω μια χαρα καρε μπουκλωτα μαλλακια. 
Το καλυτερο ειναι να απευθυνθείτε σε καποιο καλο κομμωτήριο που σεβεται πρωτα την υγεια των μαλλιων σου (ευτυχως το εχω βρει) και δεν κοιτάει να σε κανει πλατινα απο την πρωτη φορά.
Πρόσφατα πηγα με μια φιλη καπου αλλου, ειδα ενα ωραιο αποτελεσμα, λεω αυθορμητα :" θα το κανω κι εγω αυτό" (τι τις θελω τις παρορμητικες αποφασεις, τρομαρα μου?) Το έκανα, μου τα τηγανισε κανονικα και μοιάζουν με αχυρα, εχουν κοπει αρκετα και λογικο ειναι αφου γινανε κατασπρα αλλά αφου είμαι αφανα δεν υπάρχει προβλημα, εχω στοκ στο υπογειο. Τα κουρεψα σε ενα μηνα τρεις φορες (καρε ιζ μπακ) και φυσικα καθε μερα κοβω μονη μου την οποια ψαλιδα και κανω οτι και την προηγούμενη φορα. Επισης θερμοτητα, μασιες κλπ τζιζ κακο. Αφηνω να στεγνώνουν φυσικα και για να μην διαλυθουν κι αλλο και για να μη φριζαρουν.
Ξερω πολυ καλα πως οτι φθορα δημιουργηθει απο χημικα δεν διορθωνεται παρα μονο με ψαλίδι. Αρα τι κανουμε τωρα?
 Τα γνωστα: καθαρισμα ανα διμηνο, πολλη ενυδατωση, καθολου θερμότητα και κυριως υπομονη.
Και την επομενη φορά βρειτε ενα κομμωτη που θα σας βοηθησει να εχετε υγιη μαλλια και δεν θα ρισκαρει παιζοντας κορωνα γραμματα το κεφαλι σας. Υπαρχει εκει εξω και τον εχω δει με τα ιδια μου τα ματια.
 Υ.Γ. προς πασα κομμωτηριο: Οταν καιτε τα μαλλια των ανθρωπων μην την πνιγετε, μην πατε να μας βγαλετε χαζούς, παραδεχτειτε οτι κατι πηγε στραβά και κοιτάξτε να το διορθωσετε. Κοινως παιξτε τίμια. Καθομαστε στην καρεκλα σας, σας εμπιστευομαστε και φυσικά εχουμε διαθέσει ενα ποσο για αυτο απο τον προϋπολογισμο μας.
Σκεφτειτε, να παραγγείλεις φιλετο και να στο φερουν καμμενο. Δεν θα το γυριζες πισω και θα σου εφερναν αλλο ζητωντας σου συγγνώμη?  Αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι κόσμοι μας είπαν...

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.